Medelålders

Jag skall åka hem till Östersund på fredag och gå på Nostalgi afton.
Jag gick in på någons sida och fick se foton i från tidigare nostalgi aftnar och det var då jag förstod ;)....
att faan vad jag har blivit gammal.
Det var ju bara en massa gamla kärringar och gubbar på alla foton.
Jag kände igen en hel del människor trots grått hår och ölmagar.
Man är fasen medelålders nu alltså.
Jag kan inte förstå det.
Jag som var så cool ;).....typ på 80-talet, det är 30 år sedan nu :P
Jag är äldre nu än vad mina föräldrar var när de var gamla, så att säga.
Det är inte klokt.
Händera är alldeles rynkiga och man börjar få en massa konstiga fläckar på huden som aldrig funnist där förut.
Tanter och farbröder börjar vi att bli.
Jag kan inte förstå det, kan du?


Kommentarer
Postat av: Anita

Japp...så är det! Det har ju jag förstått ett tag nu! ;O)

2011-03-22 @ 21:40:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Jaru Maggan nu kommer gammern o tar oss..själv håller man ju på o tappa tänderna haha..men tycker inte det var längesen man hoppade rep och twist..

2011-03-23 @ 08:12:03
Postat av: Nina

Man blir ju inte äldre än man gör sej!

Det finns tanter som är 20 och tjejer som är 45 så det så! Puss

2011-03-23 @ 19:17:28
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0