Mitt förra liv

Jag såg en film på facebook idag.
En gammal super8-film från min barndom i mitt sommarparadis.
I Håkansta tillbringade jag alla mina sommrar.
Där bodde farmor och farfar och där bodde vi i den ombyggda ladugården.
Jag blir så nostalgisk när jag kollar på filmen och  jag blir både glad och ledsen när jag tittar på den.
Jag blir åter igen påmind om hur orättvist livet är.
Jag känner massor med mäniskor som har hela sitt "Håkansta" kvar.
Varför var jag tvungen att mista hela min bardom och alla mina kära innan jag ens fyllt 22?
Det är tungt att bära och det är så tungt att bli påmind.
Men jag älskar filmen och jag vill se den om och om igen.
Jag vet att man måste släppa det som varit men ja tycker fortfarande att livet är orätvist.
ORÄTTVIST!!
Jävligt orättvist.....

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja...det är orättvist och tråkigt och man vill ha tiden tillbaka. Jag håller med dej! Kram! <3

2011-03-19 @ 11:18:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Ja du har varit hårt drabbad av livet i tidig ålder..så härligt att det blev så bra sen..Kram.. Längtar efter dej...

2011-03-19 @ 11:35:24
Postat av: Lena

Håller med Cinis, du har lyckats mycket bra i livet, Maggan, var stolt o glad för det! Puss o kram!

2011-03-19 @ 16:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0