ONT!!

I går när jag kom hem från arbetet så hade jag skitont i den högra axeln och värken strålade ner i armen och upp i nacken.
Jag tänkte inte så mycket på det utan åkte och storhandlade med Knut.
På ICA Maxi så trodde jag att jag skulle bli tokig, det bara värkte och dunkade och efter en timme så kunde jag inte tänka på något annat än min värk.
Väl hemma i garaget så fick jag ringa efter Jonny, jag kunde inte ens bära upp två kassar mat.
Väl uppe och inne så tog jag en Diklofenak och en Revil.
Sedan låg jag i soffan och kved och grät hela kvällen.
Jonny försökte med masage men det hjälpte bara så där.
Kl 21 gick jag och lade mig efter att jag smort in axeln med Zon-salva.
I natt har jag sovit till och från, utan kudde och med huvudet hängade från sängkanten.
Nu mår jag lite bättre med absolut inte bra.
Jag får pröva att gå till arbetet annars så får jag ringa en läkare.
Jag tog en till antiiflammatorisk tablett till alldeles nyss så får vi se om det hjälper, det värsta med dessa tabletter är ju att jag blir så knasig i magen.
Ja, är det inte det ena så är det det andra, sa flickan när hon blödde näsblod :P

Kommentarer
Postat av: Anita

Men vad är det med din axel då? Jäkla skit att ha ont!

2011-03-16 @ 21:55:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Men lilla skruttan då! Kanske du fick en "knäck" när du ramlade och slog i nacken.... usch... du borde kolla... kram

2011-03-17 @ 23:33:54
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0