Packa Maggans kappsäck.

I morgon efter jobbet så drar jag och killarna upp till Östersund.
Jonny åker till Umeå på lördag för att gå på reunion, 30 år sedan han gick ut nian!!
Jag skall åka upp till Östersund för att gå på Nostalgiafton på Marité.
Killarna hänger med upp för att det går en gratisbil upp och för att kusin Nils skall ha inflyttningsfest.
Jag försöker packa en väska men jag vet inte vad jag skall ta med mig??
Min svarta blåsa får det bli på lördag och innan och efter får det väl bli jeans och tröja.
Inget märkvärdigt.
En dunk vin och lite smink får väl också hänga med.
Jag hittade mina gamla dagböcker i källaren, de skulle kanske vara roliga att ha med på förfesten.
Matsäck tar jag också med mig så slipper vi stanna och käka.
Det känns lite läskigt att köra själv hela vägen dit upp och mestadels i mörker, men det får väl gå.
Jag tar det lugnt.
Har jag glömt något så har jag väl det då.
Det finns affärer i Östersund också.
Nu skall jag sova så att jag är pigg i morgonbitti när klockan ringer 06.15 :P


Kommentarer
Postat av: Anita

Välkommen hem! :O)

2011-03-24 @ 22:56:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Barbro Binda

Jonny i Umeå! Har han någon anknytning hit?

2011-03-25 @ 15:06:02
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Jonny

Yep, har bott på Rödäng i 3 år :)

Gått i skola 7-9 innan vi flyttade till Uppsala.

2011-03-25 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0