Sommartid

Man blir lite väck i luvan när man ställer om klockan till sommartid.
I går t ex så klev jag upp 04.15, inte undra på att man är trött hela dagen.
I dag tror kroppen att klockan ringde kl 05.30, inte sovmorgon precis.
Jag går omkring som en zombie och undrar när jag får gå hem och sova igen.
Jag brukar inte ha problem med de här omställningarna, men i år är det riktigt jobbigt alltså.
Kanske för att jag har en envis förkylning i kroppen som inte vill bryta ut eller kanske för att jag börjar bli gammal?? Vem vet?
Jobbigt är det hur som helst.
Men det är skönt att sommaren snart är här, det vill jag inte ändra på.
Nu skall zombiemaggan skynda sig på litegrann så att jag hinner i tid till mitt arbete.


Kommentarer
Postat av: Anita

jag är trött hela tiden - sommar som vintertid....men kan faktiskt känna att det är lite lättare nu när det är ljusare ute!

2011-03-29 @ 09:59:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0