The Ark

I kväll ska jag och V*I*C*K*I*S se The Ark på Katalin.
Det är deras avskedskonsert innan de splittras och det ska bli AWESOME!
Inte att de splittras förståss men att få se dem live på Katalin.
Jag har sett dem  tre gånger förr på bla Storsjöyran men det här kommer att bli mycket bättre och mer intimt tror jag.
Jag längtar.
Jag kommer att köra ikväll eftersom jag skall upp coh jobba tidigt i morgon men det gör inget för jag vill bara lyssna och njuta.
Kl 20.00 kliver de på scenen och då står jag där :)
Jag skall sjunga med i varje låt och njuta av av varje sekund.

Deras första och absolut bästa album

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får en rolig kväll! :O)

2011-03-09 @ 08:15:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0