Tillsammans

Jag och Jonny har suttit vid köksbordet med lite räkor och vin och samtalat.
B la har vi pratat om varför vi fortfarande är tillsammans?
Det låter kanske lite krasst, men vi kan inte riktigt svara på varför.
Klart att det är för att vi älskar varandra, men det är inte alltid så enkelt tror jag.
Varför skiljer man sig?
Vad är det som gör att jag och min man orkar dag ut och dag in tillsammans?
Jag vet inte, jag har inget svar på det?
Jonny säger att det är för att vi är bästa vänner, det gillar jag.
Jag gillar tanken på att han är min bästa vän.
Ja ja skitsamma....men ibland är det bra att snacka om sådana här saker.
Vad ska jag med dig till och vad ska du med mig till?
Det gör att man blir mer medveten om att den andra existerar... typ....shit vad djup jag blev nu :)
Ja, vi konstaterade i alla fall att vi kommer nog att hänga ihop ett tag till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0