Trevlig helg!!

Ikväll blir det fredagsmys framför tv:n.
Jag kommer inte ihåg sist som jag var hemma en fredag.
I morgon skulle vi ha melodifestivalmys, bara jag och Jonny men nu har vi blivit bortbjudna på middag istället.
Det skall också bli trevligt.
Jag skall  upp tidigt på söndag för att stå på loppis men det förhindrar inte att man kan gå på en trevlig middag på lördagkväll för det.
Man kan gå hem i tid, har jag hört :)
I dag skall jag arbeta hela dagen och sedan hem och laga god mat med min man.
DET ÄR FREDAG!!!
Hoppas att ni får en bra helg allesammans.



Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig helg till dej med! :O)

2011-03-11 @ 10:22:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0