tröhöhöhöttast!!

Jag måste sova mer än 5 timmar annars så är jag så här trött.
Jag slumrade till i soffan i går, kaske tio minuter max.
Men det räcker för att jag inte skall kunna somna sedan.
Kl 23.30 fick jag tvinga mig i säng men jag låg bara och snurrade.
En timme senare somnade jag men det innebär att jag bara har sovit 4 timmar och fyrtiofem minuter.
Suck!
Vilken tur att jag har kort dag i dag.
Jag tänker tona håret när jag kommer hem.
Jag borde klippa mig också men jag vet inte när jag skall få tid till det.
Kanske Maja kan toppa mig om jag flirtar snällt ;)
En ny vecka börjar och jag är jättetrött.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag somnade vid 5 i morse....så jag blev hemma idag!

2011-03-21 @ 20:34:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0