Äntligen freda´!


Den här vecka har känts lång och seg, antagligen bara för att jag längtar ut till husvagnen.
I eftermiddag skall jag äntligen få åka ut.
Allt är klart där ute nu.
Bara en liten blomlåda kvar att plantera :)
Jag hoppas att vi har fått trevliga grannar och att det kommer att bli en varm och skön sommar nu när vi lagt ner så mycket pengar och energi där ute.
I kväll skall vi åka ut och käka lite räkor och i morgon skall vi grilla.
Det skall bli mycket varmare under dagen och sedan skall detta hålla i sig hela helgen, enligt SMHI.
Jag vill att klockan skall vara 16.30 NU!

Vad skall du göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig Helg! :O)

2011-05-06 @ 07:12:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0