Bättre och bättre dag för dag....

Ja, idag känner jag mig mycket friskare än i går.
Min mage är fortfarande "uppblåst" men den låter inte längre som en kaffebryggare och värken r nästa helt borta.
Jag sitter just nu med en kopp kaffe...ååå...guuud! vad jag har längtat efter en kopp kaffe....eller det har jag ju inte eftrsom jag mått illa men jag har längtat efter koffeinet :)
Om jag får fortsätta att må bra i dag så åker vi ut till husvagnen i kvll, det skall tydligen bli finväder hela helgen :)
I morgon kommer Knut och Alle ut för att grilla med oss, det blir trevligt!
I dag skall jag bara ta det lugnt och äta försiktigt.
Jonny kom hem med kebabsallad i går kväll, jag åt men jag vet inte om det var det optimala att äta när magen är i olag.
jag sms:ade 118100 och frågade hur mycket kolhydrater kebabköttet innehåller och svaret blev ca 5%, alltså får man käka kebab utan bröd och pommes när man äter LCHF :)
I kväll skall vi "fuska" med lite sushi, jag hoppas att min mage mår bra av det.
Jag kan ju ta det lugnt med wasabin :)
Jag vill inte få diaré i husvagnen inte :P
Åååå, jag känner livet i mig....jag hatar att vara magsjuk :(
Men nu är jag på bättringsvägen...peppar, peppar ta i trä.....*slår mig på huvudet*
Jag får sätta mig och göra en lista över saker att ta med till husvagnen.
  • bänken från "ballen"
  • kaminen
  • blommor, krukor och jord
  • mat
  • stegen
Jag kommer säkert på något mer under dagen som jag "måste" släpa med mig :)
Jag hoppas att du också får en skön helg och fint väder.
Håll nu tummarna att mitt kaffe stannar där det ska och att jag inte behöver tillbringa en dag till på toan.


Kommentarer
Postat av: Anita

Det ska bli skönt med helg.....om man bara slapp alla måsten!

2011-05-20 @ 09:04:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0