Fredag den 13:e

Jag såg på Aftonbladets hemsida att Systembolaget har vårrea på mitt favvovin.
Det heter Santa Ines och kommer från Chile.
199 kr/box
Man kanske skulle handla på sig en box eller två så att det räcker hela sommaren ;)
På grund av ingenting så är det mulet och grått och bara 9ºC ute.
Vad är det för jäkla sätt när det är fredag å allt.
Vi tar med oss ungdomarna ut till husvagnen och grillar oavsett väder å sedan hem för en rafflande schlagerfest i morgon.
Jonny kom hem från Bryssel i natt så han sitter här brevid mig och är mer död än levande.....stackar´n!
Jaaaa, det var väl allt.
Vin, schlagerfest å Göbbe......det blir väl inte roligare än så.
Ta det försigtigt nu i dag, inte gå under stegar, inga nycklar på bordet, inga A-brunnar osv osv.
Tänk på att det är otursdagen i dag.
Vi "ses" i kväll då.
KRAAAAAM!!



P.S Jag är så lycklig att Sverige gick till final i den där jäkla skittävlingen :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig Helg önskar jag dej och familjen! :O)

2011-05-14 @ 01:41:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0