God Morgon Glada mask :)

Solen skiner men himmelen är grå?
Vad skall man då ta på sig för kläder?
Shorts och stövlar eller?
Jag är trött i vanlig ordning, jag förstår inte att jag är så här trött varje vardagsmorgon men på helgerna studsar jag ur sängen nästan samma tid ?
Blöder näsblod gör jag också?
Hmmm. är det inte det ena , så är det det andra.
Kaffet smakar som vanligt helt underbart och jag vill sitta här med min dator några minuter till innan det är dags att sätta fart.
♥Ha en bra dag♥



Du Puh, vad är det första du tänker när du vaknar på morgonen?" frågade Nasse
"Jag undrar vad jag får till frukost", sa Puh.
"Vad tänker du Nasse?"
"Jag undrar vad det skall hända för något roligt idag", svarade Nasse
"Mmm", sa Puh tankfullt, "Det är samma sak".
Källa: Nalle Puh










Kommentarer
Postat av: Anita

Enligt din uppdatering på fb så satt du liiite för länge! ;O)

2011-05-24 @ 17:56:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0