Hejkomåhjälpmig

Den 8 juni fick jag klipptid.
I två veckor skall jag alltså gå med utväxten från helvetet och ett hår som känns som svinto.
Jag får sätta på mig mössa eller ett huckle på huvudet :)
Vilken tur att jag inte skall på någon stor fest innan den 8 juni.
Just nu skiner solen men eftersom varannantimmesvädret skall fortsätta så kan det komma in moln och regn, fortare än man hinner säga -Paraply! :)
I dag är det fyra veckor kvar tills jag går på semester!
Längtar jag eller längtar jag??
Fyra veckor......det går s a k t a.....men mina fem veckors semester kommer att rusa fram.
Visst är det konstigt?
I dag är det torsdag och i morgon är det fredag.....fort gick den här veckan......swoosch, sa det!!
Kläder? vad skall man ta på sig när det är varmt i solen och kallt när den försvinner?
Jag vill köpa ett par piratbyxor i jeans, det skulle ha varit "perfa" i dag.
Jag får ta en shoppingtur när jag får lön.
Ha en bra dag.
Puss å Kläm!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser inte heller klok ut i skallen....men ska till frissan på tisdag - har jag lyckats luska ut utan kalendern ( som fortfarande är borta)!

2011-05-26 @ 08:01:33
Postat av: Anita var det......

2011-05-26 @ 08:02:19
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Du var ju jättefin i håret sist vi sågs iaf!

Jag kan klippa dig, om du törs en gång till! Kram/V

2011-05-26 @ 17:06:20
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maggan svarar:

Tack Vickis men jag väntar på min klipptid om 14 dagar, jag skall nämligen bli blondin igen samtidigt :)

2011-05-26 @ 18:03:26
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Åhhh, vad spännande! Kul!

2011-05-27 @ 12:44:43
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0