Inga proteiner

Det är kolhydrater i nästan all mat!
I dag har vi slut på ägg här hemma så jag tänkte försöka hitta någon annan frukost.
Det var inte så lätt.
Bröd? Nope!
Gröt? Nä...
Proteindrink då?....nä! alldeles för mycket kolhydrater?
Det får bli en smoothie gjord på turkisk youghurt och jordgubbar, fråga är bara hur länge jag kommer att vara mätt på en sådan? Kommer jag att klara mig fram till lunch?
I går vart det pasta både till lunch och middag...ajajaja.....inte bra!
I dag får man börja om igen.
I bland önskar jag att jag inte vore så förgjordat lat, om jag bara rörde på mig lite mer så skulle ju inte maten behöva vara en så stor "issue".
Men nu är det som det är och nu måste jag sätta fart.
Här vilar inga halta löss!
God morgon på dig, hoppas att du får en bra dag.

P.S Kan det inte bli fredag snart så att jag får åka ut till husvagnen och bara njuta??
Detta var den längsta veckan på länge, bara för att jag längtar ut till husvagnen.


Kommentarer
Postat av: Anita

Gott med smoothie! :O)

2011-05-05 @ 08:35:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Köp hem proteinpulvver..finns på hälsokosten blanda det din morgonsmothie det står man sig bra på

2011-05-05 @ 09:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0