Jävla blogg!

Jag håller på att leta alla fel som blivit med min blogg.
Nu är i alla fall marginalen på rätt plats(hoppas jag).
men nu har jag "tappat bort" min klocka, mina kategorier, länkarna och hela mitt arkiv!!
Jag sitter och fipplar med kodmallar....snälla hjälp mig innan jag blir tokig.
Jag mailade precis support igen, jag hoppas att de kan hjälpa mig för nu är jag helt lost.
Jag tror jag måste byta blogghotell snart för jag blir snart galen här.
Jag sitter här och sliter mitt hår och spelar på läppen.....suck!
Jävla blogg!



Kommentarer
Postat av: Anita

Jobbigt! :O/

2011-05-31 @ 22:52:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

Jag ser hela ditt arkiv här bredvid när jag lämnar kommentarer...!

2011-05-31 @ 22:53:52
Postat av: Anita igen!

...och alla kategorier...!

2011-05-31 @ 22:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0