Kallt & möte & Saade

Ja, det var den solen det på några dagar.
Nu är det mulet och 16ºC.
Det skall komma lite regn senare i dag.
I morgon och på lördag ser det inte bättre ut heller.
Trist!
Vi som skall åka ut till husvagnen på fredag tillsammans med Ludde och Maja.
Man klagar när det är varmt och nu klagar jag när det är kallt.
Vad är det med oss människor och vädret?
I dag skall vi ha kvällsmöte men det slutar kl 20.00 och då är det bara att raca hem för att kolla in den spännande delfinalen på ESC-11.
Eric Saade MÅSTE gå vidare eftersom jag har min schlagerfest på lördag!
Egentligen så bryr jag mig inte om den där där skittävlingen men eftersom jag har min årliga fest så vill jag ju att Sverige skall vara med och tävla.
I fjol var det trist när vi inte var med.
Nä, nu måste jag steka mina ägg och sätta lite fart.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har inte koll på något av detta - har inte sett ett enda program. Kanske tittar jag på lördag om nu Sverige går vidare.

2011-05-12 @ 08:53:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0