Kan inte sova ......

Ligger här och vrider mig i sängen. Jag har ont i magen och ont i ryggen. Magen vill att jag skall sova på magen men ryggen vill att jag skall sova på rygg. Jag tror att jag går ut till soffan och slänger på en film snart istället för att ligga här och plågas. Det här med magsjuka kan jag vara utan faktiskt. Jag undrar vad det är för bacill som härjar? Jag är hungrig nu, men jag vill inte äta.....eller rättare sagt så törs jag inte äta. Jonny är i alla fall pigg och skall jobba idag. Jag kommer nog inget mer till jobbet den här veckan, tror jag. Vi får väl se hur det går att äta lite senare i dag. Magsjuka, blää...

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas på bättring!<3

2011-05-19 @ 08:33:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0