Klassträffen

Jag kollade på det nya programmet "Klassträffen" i kväll.
Det blir nog en hel del spännande intriger där framöver.....sånt där pinsamt som jag älskar att hata :)
Nästa år är det 30 år sedan jag gick ut nian.
Jag undrar om det blir en klassträff då?
Jag hoppas det.
Jag skulle gärna träffa alla igen.
Undrar om man faller tillbaks i gamla roller?
Nä, inte efter 30 år va....eller?
Jag skulle nog vara mest nojjig över att jag gått upp i vikt, eftesom jag vägde typ 45 kg när jag gick ut nian :)
Min bästa klasskompis är jag ju fortfarande kompis med och några har jag på "Fejjan" men det är många som jag inte har träffat på nästan 30 år....eller i allafall 20.
1992 hade vi ett tioårsjubileum men efter det har det varit tyst i klassen.
Ja, roligt och nervöst skulle det vara att träffa alla igen.

Klass 9C på Storsjöskolan 1982
(Gissa var jag är?)



Kommentarer
Postat av: Anita

Vi hade jätte kul när vi träffades 30 år efter 9:an! Men nog faller man in i gamla roller....och du..alla andra har oxå gått upp i vikt och blivit något äldre. Den i klassen man var dökär i var ju gubbe! ;O)

2011-05-26 @ 22:53:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Det skulle vara skitkul :o)

2011-05-27 @ 20:28:30
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: niclas nicco eriksson

Fan va kul de var på festen

2012-05-19 @ 13:54:11
Postat av: niclas nicco eriksson

va kul de va i går

2012-05-19 @ 13:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0