Kostigt väder och vardagsrum

Det är sol och regn varannan timme idag.
Nu skiner solen och nyss var himmelen svart.
Konstigt.
När vi skulle gå ut på eftermiddagen så regnade det.
Efter att vi satt på alla barn regnkläder så klev de ut i strålande sol och 18 grader varmt.
Man blir tokig :)
I morgon skall det regna men vi får väl se hur det blir med den saken.
Själv så har jag haft kvällsmöte och sedan var jag iväg och köpte den där fina lampan.
Nu kliar det i fingrarna att få sätta i gång att göra om hemma.
Jag vill möblera om mitt vardagsrum när jag ändå är i farten men hur skall jag göra?
Du som vet hur mitt vardagsrum får gärna komma med förslag.
Var skall jag sätta tv:n, hur skall jag få plats med en 3-sitssoffa, en 2-sittssoffa plus en fåtölj med fotpall.
Kan man sätta matsalsmöbeln på något annat ställe?
Blir det snyggt om jag målar vitrinskåpen vita? kan man lämna in dem på lackning, var? och är det i så fall skitdyrt?
Jag vill sätta igång nu på momangen och nu genast.
Men i vanlig ordning så skulle jag helst vilja kunna trolla, för i ärlighetens namn så är det ju inte skitskoj att måla, snickra och tapetsera :P....nä, det skall bara vara klart tycker jag.
Nu skall jag fortsätta att kolla på Äntligen Hemma.
I*N*S*P*I*R*A*T*I*O*N

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är glad att vi fixat vårt badrum jag....övriga huset skulle oxå behöva ett ansiktslyft!

2011-05-24 @ 22:03:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Jonny Ze MAn

Hmm, jag tycker att det är jättebra precis som det är :))



Vi gör inget tycker jag !!! Ja !!!

2011-05-24 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0