Kvällskvisten

I dag har jag inte gjort någonting....eller jo, förresten.
Jag har ju städat bort efter min fest och det har tagit nästan hela dagen för jag har varit seeeeg.
Gissa hur många glas jag hittade?
Jag vet inte, men många var det som stod lite här och där.
Jag har tvättat och hängt en maskin med tvätt och lagat middag.
Vi åt fiskgryta och potatis, det var gott men jag är sugen på någon salt och sött och onyttigt i dag så kokt fisk stillade inte mitt begär.
Calle tänkte gå till affären och köpa godis men jag bad honom att låta bli så då stannade ha hemma, gullegubben <3!
Jag känner att jag inte skulle kunna stå emot godis idag och då är det ju skönt att det inte finns något här hemma.
Kl 20.00 är det hockey och det får man tydligen inte missa :)
Jag kollar väl en stund och ser om det är en spännande match eller inte.
Sverige brukar förlora när jag bestämmer mig för att kolla så det kanske är bäst att jag låter bli ;)...ärrå!
I morgon börjar en ny vecka men just nu är det fortfarande helg....leva här och nu var det ja.....jag har så svårt för det.
Jag skall alltid vara någon annanstans.....bakåt eller framåt i tiden, aldrig här och nu.
Tänk att det skall vara så jäkla svårt.
Jonny, Knut och Calle sitter i vardagsrummet och kollar på en skräckfilm så jag tror att jag lägger mig och läser min nya tidning istället.
Skräckisar är inget för mig.
Hoppas att du också har haft/har en skön söndag.


Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen Maggan hokeyn dååå?

2011-05-15 @ 21:44:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: maggan

Vad menat du Anita?

2011-05-15 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0