Magsjuk.....igen...

Jag trodde att jag hade klarat mig undan Jonny´s snuskbaciller men idag hann de ifatt mig.
Nu ligger jag här som ett utskitet äppelskrutt och jag mår inte bra.
Jag käkade två Imodium när jag kom hem så de verkar ha verkat som de ska.
Nu är det färdigskitsnackat, tycker jag.
Jag stannar hemma i morgon också och hoppas på att jag blir frisk fort.
Jag och Jonny har nyss kollat på en jättebra film.
Vi kom på att vi kunde hyra film direkt i tv:n för 39 kr och vad gör man inte när båda ligger hemma, den ena äckligare än den andra.
Filmen var i alla fall skitbra och jag fällde både en och två tårar.
Se den!

Jag har fortfarande inte hittat någon biljett till P&L så om du hör talas om någon som vill sälja så RING MIG!! Ludde fick i alla fall besked om att han fått sommarjobb i år, så lite lycka blev det i all sorg. Pengar, pengar, pengar...det är allt som finns i en tonårings hjärna....eller ja, nästan... :) Nu skall jag vila en stund och sedan se om min mage pallar med något innehåll....


Kommentarer
Postat av: Anita

Kram och krya på er! <3

2011-05-18 @ 21:09:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0