Mammografi

I dag efter jobbet så hade jag tid för mammografi.
AJ!
Jag har aldrig varit med om att de klämt ihop tuttarna så väldans mycket som idag.
Jag försår inte hur mina balobas kunde bli så platta?
Efter denna smärtsamma upplevelse så åkte jag på Gränby och handlade.
Fem kassar mat senare så bleb det avstämning...*suck*
Varför blir det aldrig avstämning när man handlat två lite mjölk och en tidning?
Allt stämde förutom att jag tagit betalt för två paket våffelsmet istället för ett.
När jag kom hem och precis hade släpat upp fem kassar mat så möts jag av BEIRUT!
Ingen hade gjort någonting i köket sedan i går.
ALLT stod på diskbänken.... plus alla soppåsarna på golvet nedanför.
Jag satte mig vid bordet och funderade på om jag skulle flytta eller inte.
När jag svurit klart så tog jag tag i skiten och nu är köket fint och fläskkarrén ligger i marinad.
Jonny jobbar sent varje dag den här veckan så jag har det lugnt och skönt här hemma ;)
Nu skall jag sätta mg ner med en kopp kaffe.
Undrar hur sånna där stekpåsar funkar? Man skulle kanske stoppa hela karén i en sån?

Kommentarer
Postat av: Anita

Det där med Beirut...det känner jag igen! :O/

2011-05-23 @ 23:38:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0