Min dag....

Ja, det var väl det eftersom jag är den ende mamman i den här familjen.
Min egen mamma finns ju bara kvar i mitt minne.
Jag ville vara säker på att få träffa alla mina pojkar i dag, det var därför som jag ville bjuda på bio.
När jag ändå höll på att planera så lät det skoj med en picknick också.
Eftersom vädret är så skumt så blev picknicken inställd och vi skulle gå och käka kinabufé på Fugu sitället.
Nu visade det sig att Fugu var stängt på söndagar så det blev en dyrare buffé på China River istället :)....ja, ja det drabbar ju ingen fattig, som min far brukade säga.
Filmen var väl så där....en killfilm helt klart men eftersom jag gick med fem killar så var valet inte så svårt.
Mina fina pojkar hade köpt så fina presenter till mig.
Knut hade köpt en film "Trolltyg i Tomteskogen" - Det är din och min film mamma, sa han.
Ludwig hade köpt en jättefin t-shirt till mig, men den var lite stor så han skall byta den åt mig i morgon.
Av Calle fick jag strumpor som det står Mamma är bäst på :)
Jonny hade köpt en DVD-box, hela första säsongen av Glee.
Jag är ju inte jonnys mamma så jag vet faktiskt inte varför han köpte till mig, men glad blev jag i alla fall.
De hade inte behövt köpa någonting till mig, jag var glad att de ville vara med mig halva dagen och hela kvällen.
Min fina familj.
Nu skall jag lägga mig tror jag.
Jag är trött trots att jag inte gjort många knop på hela helgen, men man blir tydligen trött av att lata sig också.
Vi fick nya grannar på campingen i dag, de verkar jättetrevliga och helt vanliga :)
Ja, det är en hel del roliga typer på en camping så vi blev glada att de verkar vara helt normala, inte konstigare än oss i allafall :)
Nu är min dag slut så puss på rumpan på er då.
Här kommer lite bilder från vår helg i husvagnen samt från morsdag.

Jonny grillar gös!




Jag läser bok


Det regnade och blåste kallt, så vi satt mest i husvagnen och pratade, lyssnade på musik och försökte surfa på våra mobiler :)



I dag fick jag fina presenter på restaurangen.


Mamma/mosters fina pojkar



Åsså bio


♥Tack för min dag♥

P.S I min dator så har marginalen på min blogg hamnat längst ner på sidan, hur ser det ut på din dator och vilken webbläsare använder du??







Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina presenter :). Jag älskar Glee....Du kommer bli fast i den serien kan jag lova :).

Marginalen är längst ner här oxå.

2011-05-29 @ 22:43:32
Postat av: Anita

Marginalen är längst ner och jag kör Explorer!

2011-05-29 @ 23:16:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0