Morsdag

I dag vaknade vi husvagnen av att det hällregnade.
Jag bestämde då snabbt att ställa in dagens planerade morsdagspicknick i Stadsparken.
Vi går och käkar på Kinarestaurangen Fugu istället.
Nu är det strålande sol och nästan 20 grader varmt :P Ja, man blir inte klok på det här vädret.
Men nu har vi bestämt oss för kinabuffé, så nu ändrar jag mig inte.
Fast det hade ju varit trevligt med en picknick i det gröna nu.....*suck*
Alla killarna har tackat ja i allaf all så det blir trevligt.
Nils är också här så han hänger med såklart, skoj! Kl 18.10 skall vi gå på bio alla sex.
Vi skall se Thor.
Inte världens chickflick direkt, men kan man kolla på Ironman 2 på sin 20-åriga brölloppsdag så kan man väl se Thor på morsdag.
Ja, grabbigt blir det.....
Jag passar på att säga grattis till min egen lilla mamma också......saknar dig väldigt mycket ibland, typ i dag♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Här ska jag ju skriva GRATTIS till dej på mamma dagen :o) Kram! Tack för att du finns!

2011-05-29 @ 15:19:05
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag har varit på graven med en morsdagsros och ett hjärta som det står "Saknar dej!" på.

2011-05-29 @ 19:47:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0