Näsblod & Frost

Jag vaknade för en kvart sedan och när jag slängde benen över sängkanten så kände jag att det rann från näsan.
Näsblodet bara rann å rann.
Som tur var så stannade det fort när jag började trycka mot näsryggen.
Jag förstår inte att jag blöder näsblod så ofta nu för tiden.
Det gjorde jag aldrig förr.
Är det känsliga slemhinnor pga min allergi?
Är det för att jag äter LCHF?
Ät det för att jag är lite snuvig?
Är det för att jag är dödens trött? för i vanlig ordning så kan jag ju knappt sova natten till måndag när jag öppnar :P
Ja, ja....det spelar väl ingen roll för nu har det slutat i alla fall och nu skall jag ut mot evigheten och vidare!!!
Det har varit frost i natt, jag som ställde ut min pelargon och min Flitiga Lisa på ballkongen i fredags för att jag, mitt nöt, fick ju för mig att vi fått vår här i Uppsala.
Men tji så jag bedrog mig, nu är det frost på taken och bara 1ºC.
Brrrrr!
Kall vinter, kall vår.....när kommer värmen då?
Den var tydligen här förra helgen när jag inte var hemma, det tackar jag för :P
Men nu får den komma tillbaks tycker jag.
Basta!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har oxå bara 1 grad varmt idag....det kom faktiskt lite snö både i går och nu på morgonen. Inget som stannar kvar på marken men ändå....! Jag vill ha vår och sommar NU!

2011-05-02 @ 08:28:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0