Oro...

Det ordnar sig alltid så varför oroar man sig?
Jag är alltid orolig för någonting, stort eller smått.
Den här veckan har jag oroat mig för att få magsjuka :P , det är ingen idé, antingen så får man det eller också inte.
Jag har oroat mig för att inte Ludde skulle få tag på biljett till P & L, klart han fick det!
Jag var orolig över att han inte skulle få ett sommarjobb i år igen, men det fick han :)
Jag oroar mig för hur det går för mina kollegor på jobbet när jag är borta, jag vet hur tufft det är när det fattas folk så jag hoppas att de har fått tag på en vikarie.
Jag oroade mig för vad det kommer att kosta att lämna in bilen på tiotusenmilaservicen, så damp det ner en slant häromdagen....Klart!
Det går åt mycket energi att gå runt att tänka och oroa sig hela tiden.
Fast det är ju en sanning med modifikation :) jag är nog inte den mest oroliga människan i min omgivning, folk runt omkring mig skulle nog inte definera mig som orolig.
I förhållande till många andra så är jag kanske ganska cool, men om jag inte jämför mig med någon så är jag ganska orolig....fattaru?
Jag menar att jag skulle inte behöva oroa mig ett endaste dugg, för det ordnar sig ALLTID på ett eller annat sätt.
Det sker det som sker vare sig jag är orolig eller inte.
Oro får man bara ont i magen av och det är det sista som jag vill ha just nu.

Don´t worry!
Be happy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0