Problem

Jag har problem med bloggen eftersom den väljer att lägga upp marginalen i slutet av alla inlägg istället i stället för på den vänstra sidan på bloggen.
Jag mejlade support i dag och de sa att jag hade en skräpkod i inlägget och att jag skulle radera alla koder i inlägget och sedan stila till det.
Men hur skall jag veta vilket inlägg som innehåller skräpkoden då?
Nu har jag tagit bort några inlägg som jag publicerade innan det började strula men det tycks inte hjälpa för marginalen vill inte komma tillbaks dit den skall vara.
SUCK!!
Hur skall man kunna sån´t här då?
Jag är inget datasnille precis, jag är glad att jag har fått till en blogg över huvud taget!!
Hålla på med sån´t här strul är inge skoj.
Inte har jag någon att fråga här hemma heller, för av alla dessa snillen så är nog jag bäst ändå :P
Ingen hjälp har man av ungarna.....skall inte de kunna sån´t här skit??
Jävla bloggjävel.....#¤%¤¤##//(/&%%¤&%¤

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kan ingenting om detta....men om du tar bort allt du har i marginalen då...och liksom gör om den? Eller du har kanske provat det?

2011-05-30 @ 22:28:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0