Sakta men säkert

Jag kämpar på med LCHF och det syns på vågen :)
Eller....jag kämpar inte så hårt faktiskt, det är en väldigt lätt diet att följa.
Godissuget kan bli stort ibland men det är inte så farligt och det är mer och mer sällan som det kommer.
Jag fuskar ibland och det känns ok.
Jag tar det i min takt, jag fuskar hellre då och då för då känner jag att det här är något som jag kan klara av att hålla.
På fredag tex så har vi bestämt oss att köpa med oss sushi ut till husvagen, då blir det så.
Jag kan inte säga att jag aldrig mer skall äta sushi för då kommer jag inte att klara den här dieten.
Det går inte så fort att gå ner i vikt men det struntar jag i för huvudsaken är att det går nedåt.
Mitt arbete gör ju att det går extra sakta eftersom maten där innehåller mycket kolhydrater.
Vi får se till hösten om jag kanske kan göra något åt detta, om LCHF kan räknas som specialkost eller inte?
Vi får se hur bra jag lyckas på semestern.
Nu är det ägg och bacon som gäller.
God morgon på dig!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag gör som du...sagta men säkert går jag ner i vikt. Heja oss! :O)

2011-05-18 @ 07:59:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0