Schlagerfest

Ja, igår hade jag min årliga schlagerfest och alla var där :)
Som vanligt så hade jag lite skitpanik innan festen började för vi kom hem senare än beräknat från Siggefora och det var en hel del att städa innan gästerna kom.
festen kom snabbt igång och stämningen var på topp.
Sverige och Eric Saade var ju såå nära att vinna hela klabbet men det var Azerbajan som tog hem segern.
Ja, ja  här var ingen deppad för det utan vi partade på till kl fyra då jag bara dog.
Den årliga "bettingen" tog Fia hem.
Hon var den enda som hade Azerbajan som vinnare.
Grattis Fia!
I dag mår man som en påse nötter men jag återgår snart till livet och då är det bara att städa igen :)
Det kostar att ligga på topp :)
Kram å trevlig söndag på dig.
Om någon undrar så tog vi på oss våra schlagerögon igår, snyggt va!














Tack alla för att ni kom och gjorde min fest så skojig <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt, synd att du bor såå långt bort, annars hade jag varit med!

2011-05-15 @ 14:33:46
Postat av: Anita

Ni ser ju ut att ha haft skoj - själv somnade jag och missade allt....vaknade lagomt till den spännande omröstningen!

2011-05-15 @ 16:05:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack för igår darling! Alltid så rooooliga fester hos er :). KRAM <3

2011-05-15 @ 19:40:02
Postat av: Linda

Jag snor lite partypics från dig :). Hoppas att det är OK. KRAM

2011-05-15 @ 20:00:22
Postat av: Nina

Jag ville oxå va där... :o(

2011-05-15 @ 20:09:20
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Tack söta rara DU! Så kul, nästa gång kommer ni hem till oss, OK?

2011-05-16 @ 01:17:51
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0