Solsken och magsjuka

Det låter som titeln på en av Stefan & Christers buskisar men det är bara så det är hemma hos oss just nu.
Jag vaknade av att solen gassar utanför fönstret och det första jag tänkte var: - vad skall jag ta på mig i dag då? :)
Solen skulle ju inte komma förrän i morgon, nu ser det ut att hinna bli mulet till helgen igen...trist!
Jonny blev magsjuk i gårkväll så han mår väl så där i dag.
Han har snurrat som en elvisp i sängen i natt.
Jag har ingen lust att bli smittad...peppar, peppar!
Kräkas vill jag gärna låta bli faktiskt.
Men det är synd om min Jonny, han ser så ynklig ut :(
I dag ska man på´t igen då.
Kom arbetslust och träng dig på.
Här skall du motstång finna!


Jag önskar dig en solig och skön dag utan magsjuka.


"Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som flugit in i huvudet på dem av misstag". källa Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Anita

Nej ingen magsjuka vill vi ha!

2011-05-17 @ 08:58:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0