Städa!!

Ja, det behövs verkligen.
På lördag får jag gäster och här ser det ut som om någon har slängt in en handgranat.
Jonny var i alla fall ner med vinterkläderna i källaren i går och jag vek tvätthögen a la Kebenekajse.
I dag åker Jonny till Bryssel och jag jobbar långdag.
I morgon jobbar jag ännu längre dag och på fredag åker vi till hsvagnen.
Fast vi åker bara dit om det är någorlunda sjysst väder, vid spöregn så stannar vi hemma.
Frågan är då när jag skall hinna städa?
Det får bli i småportioner.
Killarna får ta sina egna rum.
Gästerna får ta det som det är....enkel matematik.
Just nu skiner solen, men det skall tydligen bli lite sämre i dag.
Undrar vad jag skall ha på mig då då.
Det är blodpudding till lunch, ingen bra LCHF-mat...suck!
Glad Onsdag på dig!

P.S Grekland kom till final!? Skjut mig...



Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Maggan!

2011-05-11 @ 19:13:54
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Ja fy så trist det är att städa!

2011-05-11 @ 21:12:48
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0