Trailer Trash

Jag vaknade av att jag tänkte på husvagnen :)
I dag skall vi åka dit och piffa.
Nu har vi gjort allt det där tråkiga.
I kväll skall vi ställa alla saker på plats och göra mysigt.
Alle, Knut, Jag och Jonny kommer att äta middag där ute också.
Det kommer att bli så mysigt så.Jag kommer nog inte vilja åka hem ikväll.
Det är nog tanken på allt detta som gör att jag känner mig ovanligt pigg i dag.
Det är bara synd att det är så jäkla kallt fortfarande.
Men om man skall lita på SMHI så skall det bli lite varmare till helgen.

Smhi:s prognos för helgen.
Under fredagen mest uppehåll och goda solchanser i söder, medan det blir fortsatt ostadigt i norr. Temperaturen stiger nu raskt och det kan bli upp mot 18 grader i Götaland och södra Svealand. I norr hålls temperaturen nere av molnigheten. Till helgen fortsatt stigande temperaturer och efterhand stabilare väder även över norra Norrland. Temperaturen kan frampå söndag nå upp mot 20 grader ända upp i mellersta Norrland. Början av nästa vecka inleds också den solig och varm på de flesta håll.

Vi kommer nog att få en skön första helg i husvagnen, tror jag.



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hoppas att ni får en fin sommar i vagnen! :O)

2011-05-04 @ 08:45:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Ni kommer få en underbar sommar därute, så fin altan och allt!

2011-05-04 @ 23:09:02
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0