Trötteli trött trött..

Efter jobbet i dag så åkte vi direkt ut till Siggefora för att sätta upp förtältet.
Inte trodde jag då att det skulle ta fyra timmar inte.
Först måste ju vagnen hissas upp och ställas i nivå.
Sedan är det ju det där plockepinnet som man håller på med varje år.
Jag förstår inte varför man inte kan komma ihåg hur det skall vara, eller varför man inte märker upp pinnarna så att vi slipper stå där och klia oss i huvudet varje jäkla år??
Som tur var så följde Ludwig med ut och hjälpte till för annars hade vi väl stått där ännu.
I morgon får vi hjälp av Knut och Alle att köra ut alla grejerna.
Det är bord, stolar, mattor, kylskåp, solsängar, grillen, hyllor, ugnen mm mm som skall dit för att vi skall kunna bo där hela sommaren.
Vilken tur att vi har så snälla söner som vill hjälpa oss.
Men nu är jag tröttare än tröttast så nu går jag och lägger mig.
GOD NATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0