"Tyck synd om"

Ja, i dag är det lite tyck synd om.
Min pappa sa alltid så när man var ledsen, -Jasså, det är tyck synd om?!
I dag har jag varit tokallergisk hela dagen, min näsa svider och mina ögon kliar.
Dessutom så kliar det på huden i ansiktet och rund näsan.
Jag ser väl inte klok ut när jag går och kliar.
Mitt knä värker från helgens golvbyggande och jag har ett stort skavsår på ryggen efter bh-bandet(konstigt).
Mitt på magen har jag utslag efter bältet, det bli så när jag inte har en t-shirt instoppad i byxorna utan bältet ligger direkt på magen, eftersom jag har nickelallergi.
Som pricken över i:t så bet jag mig rejält i tungan i kväll på mötet när jag tuggade tuggummi.
Nu kan jag knappt prata eller ens ha tungan i munnen.
Jag ser inte klok ut när jag sitter här med tungan utanför munnen.
Jag hoppas verkligen att det läker till i morgon när jag skall jobba.
Nu går jag och lägger mig innan det blir nå´t mer "tyck synd om".


Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

stackars stackars dig klappar dig på huvudet

2011-05-03 @ 00:09:57
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: cinis

Jag är oxå super allergisk så i morgon blir det en spruta..antligen, står inte ut. Man ser ut som en mosad tomat i fejjan. Such..men jag har inte bitit mej i tungan..hehehe!!!!

2011-05-03 @ 00:12:25
Postat av: Anette

De e synd om mig me

2011-05-04 @ 09:39:44
Postat av: maggan

Ja, Anette. Jag tror nog att det är mer synd om dig än mig.

2011-05-04 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0