Vädret

Jag blir inte klok på alla väderprognoser.
Smhi säger en sak, min blogg säger en sak och telefonen säger en annan...
Men ingen av de tre stämmer.
I dag visar smhi en stor sol över Uppsala men ännnu är det molningt här.
På telefonen lyser det också en stor sol men telefonen har tydligen inte varit i Uppsala i dag för här är det molnigt!
Vilka kläder skall jag då ta på mig?
Sol= hett som i Hades
Moln= svinkallt
Jag får väl ta något tunt under och tjockt över så att jag kan ta av mig om....OM solen vågar sticka fram.
Trevlig tisdag på dig förrexten :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Här har vi moln...det kommer säkert regn senare!

2011-05-31 @ 08:26:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0