Varmt

I dag är det ännu varmare än i går.
Inte ett moln på himmelen och solen gassar redan.
Det är alltid lika svårt att veta vad jag skall ta på mig för kläder när det är så här varmt ute för jag vill ju inte se för avklädd ut samtidigt som jag inte vill svettas ihjäl.
Nä, det är inte en bra kombo att vara fet och varm.
Små, smala människor kan ju klä av sig utan att det märks men min u-rigning blir väldigt påtaglig när jag kommer i linne tex.
Men jag kan inte göra så mycket åt det, jag ser ju ut som jag gör och klaga på vädret är väl det sista jag vill göra nu.
Jag som har längtat så efter sol och sommar.

Dagens outfit :)




Kommentarer
Postat av: maria bjørk

Du ær så fin, jag ønskar dig en fin dag i solen !!! ( sjælv ska jag tyværr sova bort denna dagen.....)

2011-05-10 @ 07:11:01
Postat av: maria bjørk

Du ær så fin, jag ønskar dig en fin dag i solen !!! ( sjælv ska jag tyværr sova bort denna dagen.....)

2011-05-10 @ 07:11:28
Postat av: Anita

Jag ser nästan lika ut som dej idag...vita tajts och blåblommig överdel! :O)

2011-05-10 @ 09:26:28
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Simon

Men va fin du är Maggan! Ser ut som du har gått ner mer i vikt? Så fin så. Pusssssssss

2011-05-10 @ 10:37:02
Postat av: Lena

Meeen så smal du har blivit, jättefint!!

2011-05-10 @ 19:14:45
Postat av: Maggan

Tack för alla snälla kommentarer, det var inte komplimanger som jag fiskade efter när jag lade ut bilden men tack ändå :) <3

2011-05-10 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0