After Work

I kväll blir det after work på O´Connors med jobbet.
Vi är sex tappra galler som skall träffas.
Jag skall inte bli sen, men det vet vi ju alla hur det brukar bli med den saken ;)
I morgon skall jag äta surströmming tills det sprutar ur öronen på mig.
Nu blev du avis va?

Vad skall man ta på sig ikväll då?
Kläder kanske?
Blir det varmt måntro? eller kanske iskallt?
Vem vet?

Jag äger inga snygga jeans!

Jag är för fet helt enkelt!
Nä, usch! Nu skall vi inte gå dit, nu ska vi tagga....

De e freda´och jag skall ut med trevliga människor.
Nu skall jag fokusera på rätt saker.




Kommentarer
Postat av: Anita

Have fun! :O)

2011-09-02 @ 23:04:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0