En ny vecka

Måndag igen då.
Helgerna går ruskigt fort, tycker jag.
I går blev det en latardag inne trots det vackra vädret.
I bland orkar man inte ta vara på allt det vackra, ibland vill man bara krypa in i sig själb och "bara"vara".
I dag är det som sagt måndag och den nya veckan har precis börjat.
Undrar vad den här veckan har att erbjuda då?
Lite skåpröjning och ett och annat kvällsmöte kanske?
Nu när jag har ångan upp så skulle jag vilja förändra lite i hallen också.
Vi har för lite ställen att lägga kläder och skit i och då blir det att man trycker in det i bokhyllan.
Organisation skulle vara bra att ha.
Jag får fundera på det där ett tag.
Hur skall man kunna organisera alla saker ute i hallen?

Allt behöver ju inte bli klart på en gång.

Jag skulle behöva ta tag i maten igen nu också.
Det har blivit en del fusk på senaste tiden.
Inte för att jag har gått upp men jag har inte gått ner heller.
Strikt LCHF ett par veckor skulle nog sätta fart på viktminskningen igen.
Jag blev ju så lycklig i frredags när jag fick på mig en jättefin byxkjol med topp som jag fick av syrran för ett par år sedan men som jag aldrig har kunna ha.
Helt plödsligt så slinker jag i den bara så där.
Det är lycka.

Nu skall jag steka mig ett par ägg och sedan dra på jobbet, det är också lycka.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0