Hösten är här

I dag är första dagen på den första höstmånaden.
Ute är det riktigt grått och trist men jag ser på väderleksrapporten att det skall bli varmt igen nästa vecka.
Det är härligt när hösten smyger sig på.
Svårt att veta vilka kläder man skall välja bara när det är svinkallt på morgonen och sommarvarmt på eftermiddagen.
Fast i dag skall det regna hela dagen och då är det inte så svårt att veta vilka kläder man skall ha när man står där på gården i höstrusket :)

I dag slutar jag tidigt, skönt att starta med en kort dag när man varit sjuk.
Jag skall bege mig till Ikea igen och införskaffa tavlor, ett sidobord och lite annat smått och gott.

I morgon är det fredag och det känns ju helt ok faktiskt :)

Have a nice day!




Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har idag mulet men varmt och inget regn....gårdagen var kanonfin!

2011-09-01 @ 08:26:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0