Huset fullt

Ungdomar överallt.
I alla sängar, i soffan, i köket, i hallen.
Badrummen är aldrig lediga och i morgon är det väl dags att fylla på kylskåpet igen.
Men vad gör väl det?
Absolut ingenting, jag tycker bara att det är jätteroligt.
Snart sitter vi här, jag och Jonny, med kammade mattfransar och undrar var åren och alla ungdomar tog vägen.
Nä, man får passa på att njuta nu medan de vill vara hemma och umgås med sina föräldrar.

I eftermiddag skall det tydligen bli hårdrock och whiskey i vårt vardagsrum.
Sugen att joina?
Just nu har hälften av gänget åkt upp till Gränby för att handla och då skall jag passa på att lägga mig i badet och njuta i några minuter.

I kväll blir det barhopping nere på stan.
Det är tur att man är ung och viril :)
Snart är det måndag igen och då får jag vila ;)

En skön lördag önskar jag dig min vän.



Kommentarer
Postat av: Anita

<3<3<3 Det var din "lugn å ro helg " det! <3<3<3

2011-09-10 @ 18:09:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jag hade velat varit med hos er...

2011-09-10 @ 19:59:46
Postat av: Frida

hejja hejja =D

2011-09-10 @ 21:15:39
URL: http://fridamunther.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag tycker också det är jätteroligt - här är dörrarna alltid uppe för de som vill komma - Har tre grabbar här ikväll och hadde fullt hus igår...de vet att de är välkomna här! (Kramade om Cina idag - på kryckor...enligt Lars är hunden till salu..:)

2011-09-10 @ 22:37:22
Postat av: M

...tänk hur man skriver...dörrarna är givetvis öppna.:) ha ha!

2011-09-11 @ 10:17:07
Postat av: Maggan

Meeen Madde! Varför hörde du inte av dig då? Du är alltid välkommen hit vet du väl.

2011-09-11 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0