Lugnet före stormen

Sitter här framför datorn med ett glas rött.
Tystnaden ligger som ett täcke över hemmet.
Det är fredag och jag har en lång arbetsvecka bakom mig.
Det hade varit härligt att få sitta så här nu ett par timmar och sedan krypa i säng.
Sova gott och vakna tidigt i morgon.

Så kommer det INTE att bli.
Knut har precis åkt till stationen för att hämta sin kärlek.
Snart dundrar ils plus två polare in här efter att ha festat i snart 48 timmar på Close-Up-båten(rock´n roll vill jag bara meddela).
Att de är PÅ är en ren och skär underdrift.
PÅ är bara förnamnet.
Det kommer att bli fest här i kväll vare sig vi vill eller inte.

Fast ni som kännner mig vet ju att jag sällan tackar nej till en fest ;)

Just nu känns det lite jobbigt men snart är jag på G, var så lugn :)




Kommentarer
Postat av: Anita

Åhhh stackars dej...du som skulle fredagsmysa! ;O)<3

2011-09-09 @ 21:50:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0