Mysiga fredag.

I dag skall jag jobba till kl 16 och sedan åker vi ut till HUSVAGNEN.
Vi måste se till så att allt är ok där ute, dessutom så skall det bli jättefint väder i morgon så vi ser fram emot en skön lördag i svampskogen.
Vi åker nog hem i morgon igen för på söndag skall det regna.

Jag undrar hur mina stora Pelargoner mår?
Har de regnat bort och drunknat tro?

Snart måste vi ställa ordning för vinter där ute, men inte den här helgen.
I kväll skall vi bara åka ut och mysa.

Någon som har ett billigt vinterförtält till salu?





Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har ett som ni kan köpa!

2011-09-23 @ 10:22:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ja, det tror jag att vi vill.

2011-09-23 @ 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0