Redan onsdag!

Jag slutar aldrig att förvånas över hur fort dagarna går.
Veckorna består av måndagar och fredagar.
Tiden snurrar bara fortare och fortare.
Var tog sommaren vägen?
Snart är det jul.

Jag vet att jag har skrivit en hel del om detta här på bloggen men ibland slås jag av att tiden bara rusar iväg så fort att jag inte hinner med.
Livet swishar förbi och jag står brevid och tittar på.

Det är så mycket som jag skulle vilja göra men som jag inte hinner med.
Året har inte nog många helger.

I somras så var det flera av våra vänner som vi ville bjuda ut till husvagnen men vi hann inte.
I börjar på sommaren så tänker man att man har heeeela lååånga sommaren på sig, åsså poff är det höst.

På fredag är det den första fredagen nästan hela sommaren/hösten som jag bara skall sitta hemma och fredagsmysa i min soffa.
Jag skall inte åka till husvagnen, inte få gäster och inte åka någonstans.
Jag kommer alltså inte ihåg sist som jag bara var hemma en fredag.

Livet bara snurrar fortare och fortare och jag hinner inte med.
Jag blir bara yr i huvudet.





Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hinner inte heller med!

2011-09-07 @ 08:18:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0