Städdag i dag

Ja, det behövs verkligen efter helgens bravader.
När jag kommer hem från jobbet så måste moppen fram, helt klart.
Köket ser ut som ett bombnedslag och det ligger grejer i hela lägenheten.
I hallen kommer man knappt fram för alla skor.
Vi som hade det så städat och fint i fredags, innan den stora drabbningen.

Hoppas bara att städorken infinner sig när jag kommer hem i dag.
Min erfarenhet säger mig att det kommer vara dåligt med det i dag framåt 17-tiden.
Men man kan ju alltid ha goda föresatser.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker att jag städar jämt...det tar liksom aldrig slut - bara att börja om hela tiden!

2011-09-12 @ 08:20:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0