Ursäkta! Vad är klockan?

Jag saknar att ha ett armandsur på armen.
För första gången på många år så känner jag att skulle behöva det.
Förr var min mobil så liten att jag kunde ha den i byxfickan på "ljudlöst" och samtidigt använda den som klocka.
Nu ligger min stora HTC på en hylla inne på avdelningen eller så har jag den inlåst i skåpet hela dagarna.
Jag har alltså ingen aning om vad klockan är och går därför och frågar mina kollegor om tiden hela tiden :)

Tror jag skall investera i en snygg rosa klocka.



Kommentarer
Postat av: Anita

Ja armbandur var det ju ett tag sedan man använde....jag sitter ju vid datorn nästan hela dagarna så jag vetr alltid vad klockan är ändå! :O)

2011-09-14 @ 08:51:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Åååååå fin, den vill jag ha, fast vit,svart eller ljus blå tror jag..

2011-09-14 @ 23:48:48
Postat av: Maggan

Den finns på Ur&Penn

2011-09-15 @ 05:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0