50 bast !!

Tänk att syster fyller 50 idag va.....lite svårt att fatta tycker jag. 
- Det går över, säger svärfar.
I morse väckte vi henne med champagne och snittar på sängen.
Nu har hon stuckit till frissan och kl 14 ska hon sminka sig på salong.
Jag ska hämta Katarina kl 13 för att åka och fixa bordsdekorationerna.
Sen åker jag hem och dricker mer champagne med syrran.
Kl 17.30 åker vi till lokalen för att duka det sista och fixa drinkmixen och välkomstdrinken.
Kl 17.30-18.00 kommer musikerna och riggar sin anläggning.
Kl 18.00 kommer cateringen och kl 19.00 börjar festen.
Anita ska komma sist när alla redan har anlänt.
Hoppas att jag vågar sjunga sången som jag skrivit, så att jag inte drabbas av stora darren som jag gjorde när jag skulle sjunga på svärföräldrarnas silverbröllopsmiddag.
Det löser sig nog sa hon som sket i badkaret.
Anita har ordnat allt sååååå bra, om inte gästerna har roligt så får de skylla sig själva.
Jag kommer iallafall ha jätte skoj.
Kolla in dagens öp, där har jag satt in kort på Anita.
www.op.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0