BONK, BONK, BONK...

Har en liten jävel som sitter i mitt huvud och snickrar i dag.
Det blev lite för mycket rödvin igår, men det är ju sååååå gott.
Jummy!!
Vi hade trevligt på puben. Det blev väl inget party, party kanske, som det brukar.
Men vi pratade och skrattade mycket, det är ju också trevligt.
Kom hem vid 02.30-tiden.
Jonny kom hem från irland i gårkväll. Han låg och sov i soffan när jag kom hem.
Idag skiner solen, men det är inte speciellt varmt, bara 5 grader......brrrr.
Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Måste åka och handla en sväng, sen ska jag bara vila mig.
Jag är redan mycket bättre i knät.
Svullnade har gått ner och jag kan böja benet mycket lättare nu än för en vecka sen.
På måndag ska jag få träffa en sjukgymnast.
Nä, nu måste jag röra på fläsket så att man får något gjort idag.....AJJJ!....mitt huvud...(stackers mig.....eller?)
image56       image57


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0