Kallt....Brrrr!

Snacka om att jag har frusit idag.
Jag som nästan aldrig fryser har huttrat sen i morse.
Det var kallt som faan att stå ute idag, ändå hade jag t-shirt, långärmad t-shirt, fleecetröja och täckjacka. Jeans och vindbyxor och tumvantar. Brrrrrrrrr.......ändå frös jag som en hund. Vissa av barnen hade bara jeans utan långkalsonger och en tunn vindjacka.
När jag kom hem frös jag, så nu har jag precis stigit ur ett hett, hett bad. Hääääärligt.
Snart börjar säsongstarten av "Äntligen hemma", den ska jag se.
I morgon hoppas jag att det inte blåser nordanvind,så att man kan jobba utan att frysa häcken av sig(det är iochförsig ganska svårt i mitt fall, var det så att den krympte så skulle jag gärna frysa)
Nu har Jonny öppnat balkongdörren!!!!!! NEEEEEEJJJJ!!!!!!
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0