Party, party...

Hade ett sminkparty här hemma igårkväll.
En tjej kom hem till mig och demonstrerade Mary Kay-produkter för mig och tre vänner.
Det var trevligt.
Men huga så dyrt.
Jag köpte foundation och mascaran.(Törs inte skriva vad det kostar ifall Jonny läser den här bloggen.)
Jag vill ha hela rengöringsetet också, men det får vänta till senare.
När man börjar prata om tusenlappar istället för hundralappar måste ialla fall jag tänka till lite extra.
Men det verkar verkligen vara jätte bra grejer.
Man var len som en barnstjärt i ansiktet i går kväll efter att ha testat alla grejer.
Man tillför endast fukt, ej fett.
Jag ska börja säga så om mig själv också, så som hon sa om salvorna.
"Jag är inte fet, jag är fuktig"
image50

Kommentarer
Postat av: Nina

*skrattar gott*.. Jag vill oxå vara fuktig istället för fet är det ok? :o)

2007-04-18 @ 20:40:19
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0